יום חמישי, 4 באוקטובר 2012

הפעלות ספורטיביות לילדים ונוער


הפעלות לילדים ונוער

החופש הגדול הגיע? אתם יוצאים לנופש ומעוניינים בהפעלות לילדים ונוער על מנת שהם לא ישתעממו ובכדי שאתם תוכלו לחוות את הנופש שלכם בדיוק כפי שאתם רוצים? ילדים זקוקים למגוון הפעלות על מנת להוציא את האנרגיות שלהם ולהתפתח.

כל הורה מודע לעובדה כי ילדים הם "פצצת אנרגיה" וכן כי פעילות ספורטיבית חשובה למען שמירה על בריאות ואיזון גופני. אם החלטתם כי אתם מעוניינים לצאת ולנופש ולקחת את הילדים אתכם, הצעד הראשון אותו מומלץ לעשות הוא לברר האם בבית המלון יש הפעלות לילדים ולנוער. אם לא, ההמלצה היא לקחת כדור ומשחקי ספורט ניידים, כמו למשל משחקי מים שונים בהם הילדים יוכלו לשחק בבריכה, חישוקים ועוד. בצורה זו תוכלו למצוא אזור בו הילדים יוכלו לבצע את הפעילות הספורטיבית, ואתם תוכלו לזכות בשעות נחת שלוות.

הפעלות חינוכיות
  • משחקי שולחן- השיטה הישנה והמוכרת היא אחת ההפעלות הטובות ביותר בעת יציאה לנופש או לחופש הגדול. כאן תוכלו לקנות עבור ילדיכם מספר משחקי שולחן, כמו למשל 'בול פגיעה', 'מונופול', 'רברסי' ומשחקים נוספים אשר מותאמים לגילם ולקבוע מדי יום שעה בה אתם משחקים איתם. משחקים אלו מפתחים את החשיבה, המוטוריקה והיכולת האסטרטגית של הילד וכן יעניקו לילדים זמן איכות עם הוריהם.
  • חוברות- אם מדובר בילדים עד גיל עשר. ההמלצה היא לרכוש עבורכם חוברות צביעה, חוברת קווים, חוברות תשבצים המותאמות לגילאים שלהם, חוברות בהן הם יצטרכו לצייר או להשלים את החסר ועוד. חוברות אלו יספקו להם אתגר ויעזרו לכם כהורים לפתח את כישוריהם של ילדכם.
  • פעילות על מחשב- אתרי משחקים ולומדות חינוכיות גם הם מהווים פעילות מהנה עבור הילדים. בעיקר, כאשר לרובינו יש מחשב נייד בביתנו אותו הוא יכול לקחת לכל מקום.

הפעלות מקצועיות בחופש הגדול
בשנים האחרונות ישנן סדנאות והפעלות רבות המוצעות על ידי אנשי מקצוע מומחים בתחום. חשיבות שליחת הילדים אל סדנה, קייטנה או הפעלות בימי החופש הגדול יבטיח כי הילד ישמור על מסגרת מוגדרת גם בימי החופש ויפתח את כישוריו. כיום, מוצעות הפעלות ספורטיביות, קייטנות, סדנאות בישול לילדים/ הורים וילדים, סדנאות אמנות ועוד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה